پایگاه بسیج ذوالفقار روستای بناب
فعالیت های پایگاه ذوالفقار روستای بناب

در بیست و نهم شهریور از از طرف حوضه شهید شوشتری رویدر آموزش ضربه چهار برای بسیجیان پایگاه دوالفقار روستای بناب برگزار شد که به مدت 2 ساعت بود و با حضور سرهنگ مرتضی رنجبری فرمانده محترم حوزه شهید شوشتری و مرتضی محمودی فرمانده محترم پایگاه ذوالفقار بناب بود.




ارسال توسط بسیجی روستای بناب

دور اول لیگ فوتسال دهه کرامت با میزبانی حوزه شهید شوشتری رویدر برگزار شد که تیم های پایگاه ذوالفقار روستای بناب و پایگاه شهید بهشتی رویدر به مساف یکدیگر رفتند که در این دیدار تیم پایگاه دوالفقار بناب با نتیجه 6 بر 3 به پیروزی رسید.




ارسال توسط بسیجی روستای بناب

در در روز دوشنبه  چهارم شهریور  پایگاه مقاومت بسیج ذوالفقار بناب  پذیرای  جمعی از پاسداران حوزه شهید شوشتری رویدر بود.

آقای عسکری و هیئت همراه  درفراخوان  دومین مرحله از پایگاه مقاومت بسیج  در نشتی با عنوان  شجره طیبه صالحین  در پایگاه ذوالفقار بناب  آموزش ابتدایی استفاده از سلاه و باز و بست کردن سلاه را آموزش داد.

آفرین بر چنین بسیجیان و همه رهجویان راه ولایت.درادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط بسیجی روستای بناب

در تاریخ 92/4/29 طی بازدید ی که فرمانده محترم ناحیه سپاه شهرستان خمیر آقای صاحب  و فرمانده حوزه شهید شوشتری رویدر آقای رنج بری از کار انجام مراحل بتن ریزی سالن و رزشی صالحین داشتند مرحله فندانسیون بتن ریزی این سالن به پایان رسید و آماده اسکلت بندی و انجام مرحله سقف سالن میباشد.این فرمانده بسیجی یاد از آن دوره هشت سال جنگ نمودند همراه با بسیجیان کارگران از ساعت 3 بعد از ظهر الی 4 نیمه شب در کنار آنها ایستاده و رهنمودهای لازم جهت انجام کار مینمودند که باعث دلگرمی تمام بسیجیان و همت بلند و اهمیت و توجه این فرمانده به انجام کار و پشتکار و جدیت درامور داشت.آفرین به این نشاط و همت بی شائبه فرمانده.

 درود و سلام برآن شهدای که عرصه خدمت رسانی آرامش را به انقلام هدیه دادند و تمام کسانی که رهروان این راه هستند.درادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط بسیجی روستای بناب
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 90
بازدید هفته : 44
بازدید ماه : 396
بازدید کل : 18965
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خرید ساعت مچی