پایگاه بسیج ذوالفقار روستای بناب
فعالیت های پایگاه ذوالفقار روستای بناب

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌ (۱)

و الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا ابی‌القاسم المصطفی محمّد و علی آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین سیّما بقیّةالله فی الارضین.

 روز شیرین و زیبایی است برای من در میان شما جوانان عزیز و انقلابی با دلهای پاک و جانهای پرانگیزه که حقیقتاً برای آینده‌ی این کشور و آینده‌ی این انقلاب امیدهای فراوانی را شما به‌وجود می‌آورید. اوّلاً میلاد مسعود قطب عالم امکان حضرت مهدی (عجّل‌الله فرجه و ارواحناه فداه) را تبریک عرض میکنم؛ ان‌شاءالله همه‌تان امروز و فردا جزو منتظران واقعی و یاران حقیقی آن بزرگوار باشید.

 روز سوّم خرداد هم از روزهای فراموش‌شدنی نیست؛ از روزهایی است که در تاریخ کشور ما و در تاریخ انقلاب اسلامی عزیز ایران این روز میدرخشد. نماد است؛ نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی و دست قدرتی که امام بزرگوار فرمودند: دست قدرتی دارد ما را حمایت میکند. چنین روزی است روز سوّم خرداد و روز آزادی خرّمشهر. به شما فارغ‌التّحصیلان عزیز، همچنین به شما سردوشی‌بگیران عزیز تبریک عرض میکنم. راه خوبی را آغاز کرده‌اید؛ وارد مسیر خوبی شده‌اید؛ خداوند به شما توفیق بدهد ان‌شاءالله؛ این راه را با جدّیّت، با عزم راسخ، با انگیزه‌ای مضاعف ان‌شاءالله پیش ببرید.

ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط بسیجی روستای بناب
باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد؛
نهاجا در دوران پس از جنگ تحمیلی در تولید قطعات و اورهال جنگنده‌ها نقش مهمی را ایفا کرد و توانست انواع جنگنده‌های موجود را تعمیر اساسی کند.

به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس و پس از آن نقش مهمی در امنیت ملی ایران داشته است.نهاجا در دوران پس از جنگ تحمیلی هم در تولید قطعات و اورهال جنگنده‌ها نقش مهمی را ایفا کرد و توانست انواع جنگنده‌های موجود در نیروی هوایی جمهوری اسلامی را تعمیر اساسی کند. این تنها بخشی از توانمندی هوایی ارتش و بعد دیگر قدرت نهاجا در تولید جنگنده ها در منطقه غرب آسیا است.

یکی از جنگنده‌هایی که به دست متخصصین نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران با همکاری و وزارت دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح ساخته شده  "صاعقه"  است.

**ویژگی های جنگنده "صاعقه"

"صاعقه" یک جت جنگنده ساخت جمهوری اسلامی ایران است که به عنوان یک جنگنده مانورپذیر توانایی انجام هر نوع ماموریتی را در چارچوب ساختار هواپیما دارد .  بر اساس منابع گفته می‌شود اولین اسکادران تخصصی صاعقه در اسفند ماه 88 در پایگاه دوم شکاری "تبریز" تشکیل شده است؛ البته تولید انبوه این جنگنده به سال 1393 باز می‌گردد.

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده

ادامه خبر در ادامه مطلب


ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 22 خرداد 1395برچسب:ایران,صاعقه,رعد,جنگنده ایران,
ارسال توسط بسیجی روستای بناب

حجت الاسلام حاج آقا بامری همراه با چندی از بسیجیان  روستا ی بناب به عیادت یکی از اهالی روستا رفتند به روایت تصویر.

  امام صادق عليه‏السلام :

مَن عادَ مَريضا شَيَّعَهُ سَبعونَ أَلفَ مَلَكٍ يَستَغفِرونَ لَهُ حَتّى يَرجِعَ إِلى مَنزِلِهِ؛
هر كس به عيادت بيمار برود، هفتاد هزار فرشته او را مشايعت مى ‏كنند و برايش آمرزش مى ‏طلبند تا آن گاه كه به منزل خود برگردد.

كافى(ط-الاسلامیه) ج3، ص120، ح




ارسال توسط بسیجی روستای بناب

غبار روبی مسجد امام سجادعلیه السلام  همزمان با دهه تکریم مساجد همراه با پخش مستقیم سخنان مقام معظم رهبری از بلند گوی مسجد آغاز گردید.

ادامه تصاویر در ادامه مطلب

ادامه تصاویر در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
ارسال توسط بسیجی روستای بناب

یک منبع میدانی سوری در گفت و گو با  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین تحولات میدانی سوریه عنوان داشت: ارتش سوریه بر روستای "حزبه‌الجامع" در "ریف حماء"  مسلط شد.

پیشروی های ارتش سوریه در

 

 

 

 

 

 

 

 



وی ادامه داد: در جریان تصرف روستای "حزبه‌الجامع"  تعداد زیادی از تروریست‌های تکفیری کشته شدند.
این منبع میدانی سوری همچنین درباره تحولات میدانی استان دمشق و اطراف آن خاطر نشان کرد: ارتش سوریه ارتفاعات راهبردی

اطراف شهر داریا به طول 700 و عرض 400 متر را تصرف کرد.

لینک خبر:

<a title="باشگاه خبر نگاران جوان"




تاریخ: چهار شنبه 11 خرداد 1395برچسب:خبر های سیاسی,
ارسال توسط بسیجی روستای بناب
ارسال توسط بسیجی روستای بناب

سالروز آزاد سازی خرمشهر

به همین مناسبت حاج آقا بامری مسئول تربیت و آموزش پایگاه ذوالفقار روستای بناب گفتند که در طول جنگ ما توان نظامی بالایی نداشتیم اما روحیه،اعتقاد و توکل بر خدا داشتیم و  به معنی این نبود که تلاش نکنیم بلکه به سختی تلاش کردیم و خدا هم کمک کرد مثل آزاد سازی خرمشهر.

سالروز آزاد سازی خرمشهر در روستای بناب




ارسال توسط بسیجی روستای بناب

حضور مسئول بسیج سازندگی استان در جمع بسیجیان متقاضی وام اقتصاد مقاومتی روستای بناب.

فرمانده پایگاه ذوالفقار روستای بناب در اینباره گفتند: هدف از دعوت این بزرگواران به روستای بناب شناسایی پتانسیل ها در این روستا است و طرح هایی توسط بسیجیان ارائه گردید که مهمترین آنها شامل طرح های چون پرورش ماهی،بسته بندر خرما،پرورش دام سبک و برای اشتغال بانوان تعاونی خواهران در عرصه خیاطی مطرح گردید.

جناب سرهنگ آران مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) قول تحقق این طرح ها را دادند.

 

جلسه اقتصاد مقاومتی در روستای بناب

جلسه اقتصاد مقاومتی در روستای بناب




ارسال توسط بسیجی روستای بناب
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 83
بازدید هفته : 350
بازدید ماه : 347
بازدید کل : 18916
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

خرید ساعت مچی